Po drugiej stronie lustra

Wyjechałam na majówkę. Wyjechałam w swoje ulubione miejsce. Nudno? No właśnie nie. Wchodzę za każdym razem do tego samego lasu, a czuję się zupełnie inaczej. Światło przenika przez pnie drzew i zmienia nie do poznania znaną mi przecież przestrzeń. Staję nad tym samym jeziorem, a odkrywam nowe detale. Jezioro się zmieniło, jest w nim jakby mniej wody, lewy brzeg porosła trzcina, której ostatnio tu nie było. Światło łamie się na tafli wody tworząc przedziwne refleksy. Ale nie tylko dlatego jest inaczej. Wstałam dziś o 7:00 (i tak godzinę później niż zwykle) i poszłam biegać. Ścieżką przez las. Wokół jeziora Cyrkowiec....
Read More0

Jak pisać dobry newsletter?

Obudził mnie śpiew ptaków za oknem. Przyjemnie. Kot zszedł z pufy przeciągając się leniwie. Ależ zrobił to z gracją! Teraz przechadza się postukując głośno paznokciami o podłogę. Chciałabym dziś napisać o newsletterze. Przez pierwsze pół roku prowadzenia bloga nie wysyłałam newslettera, bo nie miałam pojęcia o czym miałby być. Kot położył się na podłodze i zaczął myć sobie pyszczek łapką.  Ten wstęp to potok myśli, które rankiem przyszły do mnie podczas pisania porannych stron. Poranne strony to trzy strony zapisane bez przerwy tuż po przebudzeniu – bez myślenia, edytowania i poprawiania. Czysty strumień myśli. Narzędzie, które Julia Cameron w książce „Droga Artysty”...
Read More0

Wyzwanie na kwiecień – lista odbiorców

Cenisz sobie wolność, prowadzisz więc własną firmę, piszesz bloga, ale czy Ty niezależna i wspaniała kobieto BUDUJESZ WOKÓŁ SWOJEGO BIZNESU LISTĘ ZAANGAŻOWANYCH ODBIORCÓW?  Prowadząc własny biznes nie sprzedajemy tak naprawdę przedmiotów, rzeczy, usług. Sprzedajemy ideę. To, w co wierzymy. Jakiś styl życia i wartości które wyznajemy. Kupując sobie laptop MacBook Air nabywasz nie tylko narzędzie do pracy, ale też to jak chcesz się czuć, pracując na nim. Pragnienia stoją za każdą naszą decyzją zakupową. Wybierając daną markę, wybieramy styl życia i propozycję wartości, które ona dla nas reprezentuje. Chcąc dotrzeć do naszego idealnego klienta musimy mu przedstawić naszą propozycję wartości. A żeby prowadzić...
Read More0

Podcast sprzedaje – określ w 5 krokach swój biznesowy cel

Od jakiegoś czasu wprowadzam nowy nawyk. Ruszam się. Biegam rano, zanim jeszcze wszyscy wstaną i zabiorą mi mój czas. To moje bieganie nikomu nie przeszkadza, nie zmieniam nic w codziennych rytuałach moich bliskich. Dzieci o 7:15 siedzą w kuchni i jak zwykle marudzą, że w owsiance jest za mało czekoladowej posypki, a smok jak zwykle czeka, aż mu kawa całkowicie wystygnie, zanim się zdecyduje ostatecznie wstać z łóżka. Jedyną osobą, u której coś się zmieniło jestem ja. A ponieważ do porannego biegania doszły jeszcze spacery do pracy - dotąd jeździłam autem (5 min), teraz idę (25 min), to choć jestem jak...
Read More2

Video sprzedaje

Pogódź się z tym albo zgiń. Na taki tytuł artykułu natrafiłam w dziale Inspiracje magazynu StartUp. Nadchodzi era video. Możemy to negować, nie zgadzać się z tym - ale tak po prostu jest. Wolimy oglądać zamiast czytać, odtwarzać multimedia zamiast przewracać kartki. Każdy świadomy aktualnych trendów właściciel strony www zdaje sobie z tego sprawę. W obecnych czasach aż 52% klientów sugeruje się treściami video podczas podejmowania decyzji zakupowych. Dlatego, jeśli swój produkt czy usługę prezentujesz w formie animacji lub filmiku video - z miejsca zyskujesz przewagę nad konkurencją. Mało który odbiorca mając do wyboru przeczytanie artykułu i obejrzenie filmu na ten...
Read More0

WYZWANIE NA MARZEC – Prosty plan komunikacji z odbiorcą

Przekonałaś się, że masz duszę buntownika i nie potrafisz poddać się bez oporów poleceniom narzuconym przez pracodawcę na etacie. Prowadzisz więc własny biznes, ale czy Ty niezależna i wspaniała kobieto MASZ PROSTY I ODPOWIEDNI DLA CIEBIE PLAN KOMUNIKACJI Z ODBIORCĄ?  Być może nawet nie pomyślałaś, że potrzebny Ci taki plan! Otóż dobrym krokiem, żeby działać z sukcesem na rynku i docierać do swoich wymarzonych odbiorców (takich, których zaprosiłabyś chętnie na kawę) – jest zbudowanie z nimi autentycznej, bliskiej relacji. Można to z łatwością zrobić nawet, jeśli działamy on-line. Kluczem do sukcesu jest DZIELENIE SIĘ swoją wiedzą czy doświadczeniem i systematyczne dostarczanie nowych inspirujących treści...
Read More0

Jak pisać, żeby Cię czytali?

wpis gościnny: Karolina Bartoszek Dobry projekt własnej strony www to jedno. Niewątpliwie jest ważny i przyciąga odwiedzających. Ale jeszcze ważniejsza jest sama treść postów na blogu. Czytelnicy zostają u nas, jeśli podoba im się jak piszemy i o czym piszemy. Ja nie jestem specką od pisania. Piszę jak mi wychodzi. A, że lubię pełne energii, kreatywne, młode kobiety to do dzisiejszego wpisu zaprosiłam Karolinę Bartoszek – copywriterkę i założycielkę kreatywnej firmy Oh My! Napisze Ci i nawymyśla. A dla mnie napisała w parę minut krótki poradnik w 6 krokach o tym jak pisać, żeby Cię czytali: Po pierwsze – zawsze bądź sobą...
Read More2

Jak dobrze zaprojektować stronę dla Twojej firmy?

„ - To jest genialne! Prostota idącą w parze z autentycznością plus świadomością. Przy okazji – zachwycam się layoutem twojego bloga, pięknie tu!”. „ - Niezwykle mnie zainspirowała Twoja osoba i blog – przeczytałam chyba wszystkie teksty:)"   „ - Świetny blog! Poleciał już do ulubionych :)” Cudownie jest dostawać takie komentarze. Osobiście uwielbiam również znajdować w sieci strony - perełki, pełne inspiracji i miłe dla oka. Ale co sprawia, że na niektórych stronach gościmy godzinami i nie potrafimy z nich wyjść, a inne z miejsca nas odpychają i każą uciekać gdzie pieprz rośnie? I czy sama dbałość o estetykę wystarczy? Jak zaprojektować...
Read More0