4 typy reklam na Facebook’u, które zadziałają

Lubię projekty, które z założenia chcą dzielić się wiedzą. Dlatego polecam platformę Infolia, dzięki której możesz poznać tajniki marketingu on-line. A mając tą wiedzę - możesz to skutecznie przebić na fajne zarobki w sieci. We wtorek prowadziłam swój pierwszy webinar i chciałam dotrzeć do jak największej liczby osób, aby zachęcić je do udziału w spotkaniu. Wiem, że dobrze przygotowana reklama na FB jest bardzo skuteczną metodą dotarcia do potencjalnych klientów. Ale zawsze miałam problem z odpowiednim ustawieniem grupy odbiorców. Pomogło szkolenie Moniki Czaplickiej "Reklama na Facebook'u", które właśnie niedawno pojawiło się na Infolii. Z mojego doświadczenia wynika, że najskuteczniej działają reklamy...
Read More0

Nie daj się zatrzymać – przekraczaj kolejne BRAMY

W styczniu prowadziłam dwa LAB-y dla uczestniczek Zlotu Latającej Szkoły dla Kobiet. Formuła LAB-ów była dowolna. Miałyśmy być otwarte na wszelkie pytania uczestniczek i udzielać wskazówek. Wtedy mnie olśniło, że przecież wchodząc na ścieżkę budowania własnej marki przychodzi nam co chwila przekraczać nowe granice, wychodzić ze strefy komfortu, czy też OTWIERAĆ KOLEJNE BRAMY. Wtedy na Zlocie opowiadałam, że jest ich sześć. Ale wczoraj, kiedy brałam gorącą kąpiel dotarło do mnie, że po przekroczeniu tych 6 przyjdą kolejne, które trzeba będzie otworzyć. Nie daj się zatrzymać, żadnej z tych bram. Po przekroczeniu ich progu czeka na Cię spacer po magicznym ogrodzie, w którym aż gęsto od...
Read More0

ARCHETYP WIEDZĄCA

Wyruszamy w podróż, w której przyjdzie Ci poznać archetypy marki. Czym są archetypy? To starożytne uosobienia pewnych typów zachowań, sposobów działania, w oparciu o najwyższe wartości, które wyznają. Znając archetyp, który uosabia Ciebie i Twoją markę zyskujesz jasność, co do tego jaka jest Twoja tożsamość i jak komunikować się z odbiorcą, który odbiera na tych samych falach. A co za tym idzie – jak zapewnić swojej firmie większe zyski. Odkrycie duszy Twojej marki to klucz do skutecznego, autentycznego marketingu w obecnym skomplikowanym świecie, w którym funkcjonujemy. Więcej wprowadzenia w temat archetypu znajdziesz w artykule: Z jakiej bajki jesteś? Podróż zaczynamy od...
Read More0

5 kroków do doskonałej strony “O MNIE”

W lipcu wynajęłam biurko w Coworku IKIMASA młodemu gościowi, który zajmuje się projektowaniem  stron internetowych. Człowiek okazał się oszustem. Nie zapłacił mi za biurko. A był jeszcze na tyle bezczelny, że zorganizował warsztaty i nie zapłacił mi też za wynajem sali. Wykorzystał zwyczajnie moją nieobecność w czasie wakacji. Moja wina, bo idąc przez życie z przekonaniem, że LUDZIE SĄ FAJNI zignorowałam różne sygnały. Nie chciał np. podać swojego numeru telefonu, trudno było się z nim skontaktować. A wystarczyło wejść na  jego stronę w zakładkę „Sprawdź nas” i od razu bym wiedziała, że to miglanc pierwsza klasa: (..) Zajmujemy się kompleksową...
Read More0

Z jakiej bajki jesteś?

Odkąd wróciłam z wakacji codziennie wieczorem oglądam jeden odcinek serialu Wikingowie w telewizji internetowej. Od dwóch lat nie mam telewizora i sama jestem zaskoczona, że tak mocno wciągnęła mnie ta opowieść. Zaczęłam o tym myśleć, analizować i odkryłam, że wśród postaci rozpoznaję wszystkie 12 archetypów bohatera, które zgłębiłam podczas wakacji. Tak jak nasi przodkowie spędzali czas przy ognisku wsłuchani w słowa opowieści i trzask palącego się ognia, tak my dziś siedzimy przed ekranem komputera czy smartfona i lajkujemy, udostępniamy, komentujemy podtrzymując symboliczne ognisko i nie pozwalając mu zgasnąć. Dlaczego niektóre opowieści nas wciągają i sprawiają, że się w nie wpisujemy? Stają się...
Read More0

Selfistry – sztuka bycia człowiekiem

Wgląd w praktykę SELFISTRY - Selfistry ritrit w Bieszczadach Na szybę samochodu spadły ostatnie krople letniego deszczu. Po burzy nie było już prawie śladu, kiedy podjechałyśmy z Olą pod Cafe Cheder na krakowskim Kazimierzu. Poczułam żal, że przejechałam prawie całą Polskę, a nie mamy czasu nawet na krótką kawę. Ale jak na złość uznałam, że najszybciej będzie dojechać z Warszawy do Krakowa trasą krakowską, bo przecież nie katowicką? Jednopasmówka i remonty na trasie sprawiły, że miałam 1,5 godzinne opóźnienie.  Od strony św. Jakuba wyłoniła się energicznie drobna postać z burzą włosów na głowie i szerokim uśmiechem na ustach. Sarah! Ten uśmiech...
Read More1

Jak zbudować zaangażowaną społeczność na Facebooku?

Jeśli prowadzisz biznes on-line to na Facebooku warto być obecnym. Od wielu lat nie schodzi ze szczytów najpopularniejszych platform społecznościowych. Umiejętnie prowadzony fanpage świetnie sprawdza się w promocji Twojego biznesu i bloga. To tutaj znajdzie Cię Twoja publiczność. A jeśli zaserwujesz jej to, na co liczy i czeka - pozostanie Ci wierna i zostanie z Tobą na długo. Facebook da Ci znaczące i szybkie rezultaty, jeśli tylko będziesz go w odpowiedni sposób używać. Jak więc korzystać z tego medium, aby wycisnąć z niego wszystkie soki i wykorzystać szanse, które niesie, a jednocześnie nie dać się zatracić?  Samo publikowanie wpisów już nie wystarcza....
Read More0