ARCHETYP WIEDZĄCA

Wyruszamy w podróż, w której przyjdzie Ci poznać archetypy marki. Czym są archetypy? To starożytne uosobienia pewnych typów zachowań, sposobów działania, w oparciu o najwyższe wartości, które wyznają. Znając archetyp, który uosabia Ciebie i Twoją markę zyskujesz jasność, co do tego jaka jest Twoja tożsamość i jak komunikować się z odbiorcą, który odbiera na tych samych falach. A co za tym idzie – jak zapewnić swojej firmie większe zyski. Odkrycie duszy Twojej marki to klucz do skutecznego, autentycznego marketingu w obecnym skomplikowanym świecie, w którym funkcjonujemy. Więcej wprowadzenia w temat archetypu znajdziesz w artykule: Z jakiej bajki jesteś? Podróż zaczynamy od...
Read More0

5 kroków do doskonałej strony „O MNIE”

W lipcu wynajęłam biurko w Coworku IKIMASA młodemu gościowi, który zajmuje się projektowaniem  stron internetowych. Człowiek okazał się oszustem. Nie zapłacił mi za biurko. A był jeszcze na tyle bezczelny, że zorganizował warsztaty i nie zapłacił mi też za wynajem sali. Wykorzystał zwyczajnie moją nieobecność w czasie wakacji. Moja wina, bo idąc przez życie z przekonaniem, że LUDZIE SĄ FAJNI zignorowałam różne sygnały. Nie chciał np. podać swojego numeru telefonu, trudno było się z nim skontaktować. A wystarczyło wejść na  jego stronę w zakładkę „Sprawdź nas” i od razu bym wiedziała, że to miglanc pierwsza klasa: (..) Zajmujemy się kompleksową...
Read More0

Z jakiej bajki jesteś?

Odkąd wróciłam z wakacji codziennie wieczorem oglądam jeden odcinek serialu Wikingowie w telewizji internetowej. Od dwóch lat nie mam telewizora i sama jestem zaskoczona, że tak mocno wciągnęła mnie ta opowieść. Zaczęłam o tym myśleć, analizować i odkryłam, że wśród postaci rozpoznaję wszystkie 12 archetypów bohatera, które zgłębiłam podczas wakacji. Tak jak nasi przodkowie spędzali czas przy ognisku wsłuchani w słowa opowieści i trzask palącego się ognia, tak my dziś siedzimy przed ekranem komputera czy smartfona i lajkujemy, udostępniamy, komentujemy podtrzymując symboliczne ognisko i nie pozwalając mu zgasnąć. Dlaczego niektóre opowieści nas wciągają i sprawiają, że się w nie wpisujemy? Stają się...
Read More0

Selfistry – sztuka bycia człowiekiem

Wgląd w praktykę SELFISTRY - Selfistry ritrit w Bieszczadach Na szybę samochodu spadły ostatnie krople letniego deszczu. Po burzy nie było już prawie śladu, kiedy podjechałyśmy z Olą pod Cafe Cheder na krakowskim Kazimierzu. Poczułam żal, że przejechałam prawie całą Polskę, a nie mamy czasu nawet na krótką kawę. Ale jak na złość uznałam, że najszybciej będzie dojechać z Warszawy do Krakowa trasą krakowską, bo przecież nie katowicką? Jednopasmówka i remonty na trasie sprawiły, że miałam 1,5 godzinne opóźnienie.  Od strony św. Jakuba wyłoniła się energicznie drobna postać z burzą włosów na głowie i szerokim uśmiechem na ustach. Sarah! Ten uśmiech...
Read More1

Jak zbudować zaangażowaną społeczność na Facebooku?

Jeśli prowadzisz biznes on-line to na Facebooku warto być obecnym. Od wielu lat nie schodzi ze szczytów najpopularniejszych platform społecznościowych. Umiejętnie prowadzony fanpage świetnie sprawdza się w promocji Twojego biznesu i bloga. To tutaj znajdzie Cię Twoja publiczność. A jeśli zaserwujesz jej to, na co liczy i czeka - pozostanie Ci wierna i zostanie z Tobą na długo. Facebook da Ci znaczące i szybkie rezultaty, jeśli tylko będziesz go w odpowiedni sposób używać. Jak więc korzystać z tego medium, aby wycisnąć z niego wszystkie soki i wykorzystać szanse, które niesie, a jednocześnie nie dać się zatracić?  Samo publikowanie wpisów już nie wystarcza....
Read More0

Wyzwanie na maj – oferta, której nie sposób się oprzeć

Cenisz sobie wolność, prowadzisz więc własną firmę, piszesz bloga, ale czy Ty niezależna i wspaniała kobieto OPRACOWAŁAŚ OFERTĘ, KTÓREJ NIE SPOSÓB SIĘ OPRZEĆ? Ha! TO niebywałe jak często zapominamy, że biznes polega na zarabianiu pieniędzy! A żeby zarabiać trzeba mieć OFERTĘ SPRZEDAŻY. Koncentrujemy się na wpisach na blogu, planujemy z namaszczeniem posty, które pojawią się w tym tygodniu na Facebook’u, Instagramie i Pintereście. Biegamy na spotkania branżowe i networkingowe. I cóż z tego, kiedy potencjalna klientka wchodząc do nas na stronę nie widzi, co mamy jej do zaoferowania. A może w ogóle nie ma szansy dowiedzieć się o tym, co...
Read More0